9 תשובות
כן למה לא
בכיף
כן אבל נריב מלא
לא, הכי טוב לבד והכי כיף לבד, פרטיות ושקט.
כן בעיקר עם חברה אחת
תלוי איזה, עם חלק כן עם חלק ממש לא.
וואי כן. אומנם זה יהיה בית משוגעים אבל יהיה כיף
כן אבל כנראה יהיה מלא ריבים ולפעמים אני ארצה לרצוח אותם
כןן
באותו הנושא: