14 תשובות
אם זה בלשכה עצמה ועוד לא התגייסת מהניסיון שלי אפשר להתעלם מזה
הרבה פעמים רופאים המליצו לי על פטור ורופאים אחרים ביטלו או דחו את זה
הרבה פעמים רופאים המליצו לי על פטור ורופאים אחרים ביטלו או דחו את זה
שואל השאלה:
ממש על הפנים......
את יודעת איך לוודא שזה יהיה חד משמעי?.... (גם שאלתי את הנציג "אז יש לי אישור חד משמעי בצבא לליקוי הזה, נכון?" והוא ענה שכן)
ממש על הפנים......
את יודעת איך לוודא שזה יהיה חד משמעי?.... (גם שאלתי את הנציג "אז יש לי אישור חד משמעי בצבא לליקוי הזה, נכון?" והוא ענה שכן)
אנונימי
נציג של מיטב? הם לא יודעים כלום באמת
יום לפני הגיוס שלי אמרו לי לבדוק בשבוע הבא אם אני מתגייסת
אני לא יודעת איך זה יהיה אתך אבל אני יודעת שהם לרוב מתייחסים לזה באל המלצה בלבד (וכנל לאל רופאים אזרחיים)
כשתתגייס תוודא שמודעים לליקוי הזה
אפשר לדעת מה זה? אולי אדע יותר
יום לפני הגיוס שלי אמרו לי לבדוק בשבוע הבא אם אני מתגייסת
אני לא יודעת איך זה יהיה אתך אבל אני יודעת שהם לרוב מתייחסים לזה באל המלצה בלבד (וכנל לאל רופאים אזרחיים)
כשתתגייס תוודא שמודעים לליקוי הזה
אפשר לדעת מה זה? אולי אדע יותר
שואל השאלה:
זה פטור דלקים, קרינה וזיהומים בעקבות מחלת סרטן......
לנציג שדברתי איתו הייתה גישה לתיק האישי שלי והוא אמר לי שכתוב בתיק האישי הרפואי מהרופא הצבאי בנוסח: "לא מומלץ חשיפה לדלקים, בנזין, קרינה וחומרים דומים".....
הרופא הצבאי כתב את זה בעקבות המלצת אונקולוגית......
זה פטור דלקים, קרינה וזיהומים בעקבות מחלת סרטן......
לנציג שדברתי איתו הייתה גישה לתיק האישי שלי והוא אמר לי שכתוב בתיק האישי הרפואי מהרופא הצבאי בנוסח: "לא מומלץ חשיפה לדלקים, בנזין, קרינה וחומרים דומים".....
הרופא הצבאי כתב את זה בעקבות המלצת אונקולוגית......
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט לא רואה את הפטור הזה בתור סעיף באתר......
אני פשוט לא רואה את הפטור הזה בתור סעיף באתר......
אנונימי
מצטערת לשמוע
תראה, יכול להיות שתפגוש מפקדים שלא יקחו את זה בהתחלה ברצינות או שידרשו שתראה רופא במהלך השירות, אבל זה שכתוב לך בוודאות בתיק זה טוב
בשנייה שאתה חושב שאתה הולך להיות בסכנה כלשהי בעקבות זה ישר תעדכן את המפקד
אצלי יש עניין של אלרגיות למזון ושלחתי להם אינספור אישפוזים והם אמרו שאין לי כלום כי ההגיון, מקווה שאתך הם יהיו יותר אחראיים
יש לך את זה בתור סעיף ליקוי באתר?
תראה, יכול להיות שתפגוש מפקדים שלא יקחו את זה בהתחלה ברצינות או שידרשו שתראה רופא במהלך השירות, אבל זה שכתוב לך בוודאות בתיק זה טוב
בשנייה שאתה חושב שאתה הולך להיות בסכנה כלשהי בעקבות זה ישר תעדכן את המפקד
אצלי יש עניין של אלרגיות למזון ושלחתי להם אינספור אישפוזים והם אמרו שאין לי כלום כי ההגיון, מקווה שאתך הם יהיו יותר אחראיים
יש לך את זה בתור סעיף ליקוי באתר?
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
תודה רבה 3>
אנונימי
שואל השאלה:
לא אין לי את זה בתור סעיף ליקוי באתר, בגלל זה אני נבהל...... (את המחלה הכללית כן כמובן)
לא אין לי את זה בתור סעיף ליקוי באתר, בגלל זה אני נבהל...... (את המחלה הכללית כן כמובן)
אנונימי
כמה זמן עבר מאז שהיית בלשכת גיוס?
שואל השאלה:
בצו ראשון? אני מתגייס עוד שבועיים
בצו ראשון? אני מתגייס עוד שבועיים
אנונימי
יש לך סעיפי ליקוי אחרים? אולי ניסחו את זה כאחד אחר
כי לא אמורים לנסח סעיף ליקוי על פטור אלא רק על הסעיף עצמו
כתוב לך בכלל משהו כסעיף?
וגם לי יש תאריך לעוד שבועיים אבל זה שוב ידחה כנראה
כי לא אמורים לנסח סעיף ליקוי על פטור אלא רק על הסעיף עצמו
כתוב לך בכלל משהו כסעיף?
וגם לי יש תאריך לעוד שבועיים אבל זה שוב ידחה כנראה
שואל השאלה:
כן ברור כתוב על הסרטן שהיה לי.......
ועל תת משקל בדרגה קלה..... (פרופיל 64)
הנציג אמר שזה כאילו נחשב חלק מהסעיף של המחלה שלי, אבל אני לא יודע אם לסמוך על זה פשוט..... מה דעתך?
יש לך מושג מה אמור להיות התפקיד שלך אגב?
כן ברור כתוב על הסרטן שהיה לי.......
ועל תת משקל בדרגה קלה..... (פרופיל 64)
הנציג אמר שזה כאילו נחשב חלק מהסעיף של המחלה שלי, אבל אני לא יודע אם לסמוך על זה פשוט..... מה דעתך?
יש לך מושג מה אמור להיות התפקיד שלך אגב?
אנונימי
הפטורים שיש לי שלא קשורים לאלרגיות הם מרופאים אזרחיים והם רשומים כהמלצה ואני יודעת שלרוב לזה לא מתייחסים בצבא
אני חושבת שיכול להיות שבהתחלה יהיה לך בעיות עם זה כי זה באמת בגדר המלצה ולרוב מתייחסים כחובה רק למה שרופא בסדיר אומר, אבל זה באמת תלוי במפקדים שיהיו לך, אולי יתחשבו בך
מה התאריך שלך אגב?
ותתעקש מראש על זה אם אתה רואה שהתפקיד או משהו בטירונות מסכן אותך
אני חושבת שיכול להיות שבהתחלה יהיה לך בעיות עם זה כי זה באמת בגדר המלצה ולרוב מתייחסים כחובה רק למה שרופא בסדיר אומר, אבל זה באמת תלוי במפקדים שיהיו לך, אולי יתחשבו בך
מה התאריך שלך אגב?
ותתעקש מראש על זה אם אתה רואה שהתפקיד או משהו בטירונות מסכן אותך
שואל השאלה:
תשעה באפריל
תשעה באפריל
אנונימי
באותו הנושא: