7 תשובות
כן
כן, מתרחקת
זה קורה לי שאני מבלה עם אותה חברה במשך יותר מכמה ימים, זה טבעי. לפעמים צריך הפסקה אחד מהשני.
מכירה ומתרחקת בעדינות אבל לא מתנהגת מגעיל
לא. איך אתה חושב שיהיה לי חברים מאוסים אם אין לי חברים?
שואל השאלה:
אני לא מבלה איתם כל יום, רק בבית ספר אבל הם ממש ממש ממש חופרים לי כבר וזה מחרפן
אני לא מבלה איתם כל יום, רק בבית ספר אבל הם ממש ממש ממש חופרים לי כבר וזה מחרפן
אנונימית
באותו הנושא: