4 תשובות
לדבר על זה עם מישהו, עזרה מקצועית.
אממ קח חיבוק
ממליצה לך לקחת טיפות רסקיו, זה מרגיע ומשכיח את הכל...לי גם יש כל הזמן מחשבות על דברים שקרו...תעשה מקלחת חמה ופשוט תנשום ותרגע, תתנתק רגע מהעולם ותרגע.
תן לזה מקום, תדבר על זה או תכתוב על זה ואם יש צורך אז גם תיצור מזה משהו. הנפש חכמה, אם הנפש מבקשת כנראה שיש שם משהו שלא התעכל מספיק או לא פתור אצלך עדיין.