התחברות הרשמה

מה המילה החסרה? אני אוהב ממתקים___ ושוקולד קינדר בפרט.

25 במרץ 2019, 22:00
שוקולדממתקיםמתכוניםאוכלמאפים    
2 תשובות
של מילקה
ק
קופאי
מתוקים. אם זה 3 אותיות אז לא יודעת
ז
זה משנה?!
באותו הנושא:
מה החטיף/ממתק שאתם הכי אוהבים?
איזה חטיף/ממתק אתם הכי אוהבים?
איזה חטיפים/ממתקים אתם אוהבים?
איזה חטיפים וממתקים אתם אוהבים?
אוהבים ממתקים?
אתם אוהבים יוגורט לבן נקי בלי כלום חסר טעם חסר חיים חמוץ מגעיל כזה??
איזה ממתק ערבי (או מזרחי או איך שתרצו לקרוא לזה) אתם הכי אוהבים?
איזה חטיפים וממתקים אתם אוהבים?
איזה ממתק אתם הכי אוהבים?
איך להגיד למישהו אני אוהב אותך בלי המילים "אני אוהב אותך"ב-3 מילים?
אתם אוהבים ממתקים יפניים?