10 תשובות
קודם כול ! אם לא בא לך עליה אל תעשה את זה ! עם כול הכבוד גם לה יש רגשות !! אל תעשה את זה מאותה סיבה שלא תרצה שיעשו לך
לא צריך לחשוב "בתור גבר"
צריך לחשוב בתור בן אדם.
אם אתה לא רוצה אותה-אל תגרום לה סתם להרגיש דברים ואז לאכזב אותה.
צריך לחשוב בתור בן אדם.
אם אתה לא רוצה אותה-אל תגרום לה סתם להרגיש דברים ואז לאכזב אותה.
אחונה זרום עליה ינשמה של ברבור!
שמע קח אותה לצד תוריד אותה לברכיים ותתפנק לך... הרווחת את זה גבר
שמע קח אותה לצד תוריד אותה לברכיים ותתפנק לך... הרווחת את זה גבר
אנונימי
ואו איזה גועל אנונימי אני ממש מקווה שכתבת את זה בצחוק
אנונימית
חס וחלילה אחונה! יש צחוקים ויש חאלס.
לא מתאים להגיד דברים בצחוק כשיש מצב להזרמה
לא מתאים להגיד דברים בצחוק כשיש מצב להזרמה
אנונימי
אנונימי- לא הגזמת בכלל בוא רק תגיד שיאנוס וזהו
מזה פה את באה אליי בהפוך לא רמזתי שיאנסו אותה חס וחלילה אז אני מציע שתרגיעח את עצמך לפני שאת מוציאה אותי פה אנס בונאה ילדה ישלך חוצפה שבי בשקט
אנונימי
אנונימי- אבל מה אין לה רגשות?
זה כאילו היא סתם מכונה בשביל קצת הנאה בשבילו נו באמת ומה יהיה אחכ שהיא תבין.
אני הכי בעד זה אבל אם לא באלו עליה זה כזה פוגע ומשפיל
זה כאילו היא סתם מכונה בשביל קצת הנאה בשבילו נו באמת ומה יהיה אחכ שהיא תבין.
אני הכי בעד זה אבל אם לא באלו עליה זה כזה פוגע ומשפיל
אנונימית
שאלה שמעידה על פיצול אישיות, מתייגת פסיכולוגים.
אנונימית
אם אתה אוהב אותה תזרום, אם אתה דלוק עלייה אז ממש לא ואל תקשיב למה שהאנונימי כתב! אני מקווה שלא אפגוש אנשים כמוהו בחיים שלי
באותו הנושא: