22 תשובות
אחותי
אבא
הממ... בן דוד שלי הקטן בן שנה ;)
אני.
אחותי התאומה,
היא היפה מבנינו.
היא היפה מבנינו.
אחי
אימא שלי, למרות שכולם חושבים שאני הכי יפה
אמא שלי.
אני.
אחותי הקטנה, בת 10
אני מבטיח
אומרים שאני אבל אני לא חושבת, נראלי זה כי הם משפחה ואין לי ביטחון, בתאכלס, אחי..
אנונימית
אני ואחותי
אמא שלי
אנונימית
כולם
כולם יפים בדרכם
כולם יפים בדרכם
אמא שלי
אחותי הגדולה
בת דוד שלי , ככ מקנאה בה..
אחותי...
אנונימית
אח שלי שגדול ממני בשנה..
חתיך על חלל!!
למה? איפה הצדק בעולם? חח סתם
כולם נאים בכללי;) אבל הוא יותר
חתיך על חלל!!
למה? איפה הצדק בעולם? חח סתם
כולם נאים בכללי;) אבל הוא יותר
אנונימית
בן דוד שלי שעכשיו בכיתה י"א
באותו הנושא: