5 תשובות
היא די יפה אבל לעומת המתחרות שלה לא
לא בוחרים מלכות יופי רק לפי היופי, למרות שאין לי מושג איך היא נכנסה לתחרות מההתחלה....
וואו. לא.
אז שנה הבאה זאת אני
לא הגיוני לדעתי..
אנונימית
באותו הנושא: