3 תשובות
יש מצע מפורט באינטרנט, סרטונים ביוטיוב.
לגיליזציה אבל חוץ מזה משה פייגלין משוגע
אנונימית
מפלגה די חדשה שצברה תאוצה בזכות נושא הלגיליזציה שהרבה מייחסים את זה כעיקרי אצלה... למרות שהדבר רחוק ממציאות, אבל כן - זה מה שהכי מציאותי עבורם להעביר כרגע.
המפלגה הוקמה ע"י משה פייגלין - חבר ליכוד לשעבר ואדם שישב בכלא בעקבות מחאות שקטות ענקיות שהקים כנגד הסכמי אוסלו. הרבה מציגים את זהות כמפלגה יהודית קיצונית ואף משיחית שרוצה להקים פה מדינת הלכה אבל הדבר הרחק מהמציאות... פייגלין המציא את עצמו מחדש והוא לא מסתיר את כל עמדותיו בספר מפורט של 344 עמודים שמציג את כלל רעיונותיו לצד המצע של זהות ומה מבין הרעיונות האלו כן אפשרי להעביר, כן משותף לו ולכל המועמדים וכן יועבר כבר בכנסת הבאה.
הנושאים הכלליים של זהות הם לגיליזציה ושחרור הצמח, שוק חופשי כלכלי(קפיטליזם כמה שיותר קרוב למוחלט, שלא יהיה יותר מצב שרוב הקרקעות בשליטה על ידי גוף אחד בלבד) ושינוי שיטת הכלכלה בחינוך לשיטת השוברים האמריקאית.
דרך אגב, לכל מי שאומר שפייגלין משוגע בגלל היחס שלו לקהילה ההומוסקסואלית - הוא היחיד שהודה בפה מלא שהוא הומופוב בעבר וכרגע הוא חזר בו מדברים אלו אך עדיין הוא אינו מסתיר את עמדותיו שכן, הוא יעדיף שיביאו לילד יתום זוג הורים שהוא "אמא ואבא" מאשר זוגות חד מיניים, פשוט כי זה מה שמקובל. מעבר, אין לו שום בעיה עם הקהילה הזו ונחשו מה?
מבין כל המפלגות עד כמה שפייגלין לא מסכים עם הקהילה הזו, הוא זה שנותן להם הכי הרבה חופש.
כל התכנית של זהות היא להוציא את הדת מהמדינה ולהוציא את המדינה מהחיים של התושבים. אז עם החזון של פייגלין - תיתכן מציאות בה עד כמה שהוא "הומופוב" לטענת רבים, זה לא ישנה כלל לקהילה כי יש לה חופש מוחלט והמדינה לא מתערבת ויהיו נישואים אזרחיים.
מפלגה קיצונית מישהו?
המפלגה הוקמה ע"י משה פייגלין - חבר ליכוד לשעבר ואדם שישב בכלא בעקבות מחאות שקטות ענקיות שהקים כנגד הסכמי אוסלו. הרבה מציגים את זהות כמפלגה יהודית קיצונית ואף משיחית שרוצה להקים פה מדינת הלכה אבל הדבר הרחק מהמציאות... פייגלין המציא את עצמו מחדש והוא לא מסתיר את כל עמדותיו בספר מפורט של 344 עמודים שמציג את כלל רעיונותיו לצד המצע של זהות ומה מבין הרעיונות האלו כן אפשרי להעביר, כן משותף לו ולכל המועמדים וכן יועבר כבר בכנסת הבאה.
הנושאים הכלליים של זהות הם לגיליזציה ושחרור הצמח, שוק חופשי כלכלי(קפיטליזם כמה שיותר קרוב למוחלט, שלא יהיה יותר מצב שרוב הקרקעות בשליטה על ידי גוף אחד בלבד) ושינוי שיטת הכלכלה בחינוך לשיטת השוברים האמריקאית.
דרך אגב, לכל מי שאומר שפייגלין משוגע בגלל היחס שלו לקהילה ההומוסקסואלית - הוא היחיד שהודה בפה מלא שהוא הומופוב בעבר וכרגע הוא חזר בו מדברים אלו אך עדיין הוא אינו מסתיר את עמדותיו שכן, הוא יעדיף שיביאו לילד יתום זוג הורים שהוא "אמא ואבא" מאשר זוגות חד מיניים, פשוט כי זה מה שמקובל. מעבר, אין לו שום בעיה עם הקהילה הזו ונחשו מה?
מבין כל המפלגות עד כמה שפייגלין לא מסכים עם הקהילה הזו, הוא זה שנותן להם הכי הרבה חופש.
כל התכנית של זהות היא להוציא את הדת מהמדינה ולהוציא את המדינה מהחיים של התושבים. אז עם החזון של פייגלין - תיתכן מציאות בה עד כמה שהוא "הומופוב" לטענת רבים, זה לא ישנה כלל לקהילה כי יש לה חופש מוחלט והמדינה לא מתערבת ויהיו נישואים אזרחיים.
מפלגה קיצונית מישהו?
באותו הנושא: