4 תשובות
לא..
אנחנו בעצמנו לא מכירים בה.
החוק ההישראלי לא חל שם.
שואל השאלה:
שזה היה אפשרי
שואל השאלה:
נכון הלוואי
הלוואי שדבר כזה היה אפשרי..
היו צריכים לעשות זאת לפני שנים רבות פה בישראל ועכשיו לא נראה לי שזה כל כך ישים..