4 תשובות
לא..
אנחנו בעצמנו לא מכירים בה.
החוק ההישראלי לא חל שם.
אנחנו בעצמנו לא מכירים בה.
החוק ההישראלי לא חל שם.
שואל השאלה:
שזה היה אפשרי
שזה היה אפשרי
שואל השאלה:
נכון הלוואי
נכון הלוואי
הלוואי שדבר כזה היה אפשרי..
היו צריכים לעשות זאת לפני שנים רבות פה בישראל ועכשיו לא נראה לי שזה כל כך ישים..
היו צריכים לעשות זאת לפני שנים רבות פה בישראל ועכשיו לא נראה לי שזה כל כך ישים..
באותו הנושא: