9 תשובות
אני לא
כי אני רעה בעצמי
ובכללי אוהבת בני אדם שהם חזקים ולא סמרטוטים
ובכללי אוהבת בני אדם שהם חזקים ולא סמרטוטים
אנונימית
לא אוהבת את ההגדרה של 'אנשים רעים', אני אוהבת אנשים שהם קשוחים וחזקים.
אני בטוחה שאף אחת לא אוהבת בן אדם רע, לא מכבד, מזלזל ועוד ועוד.
אני בטוחה שאף אחת לא אוהבת בן אדם רע, לא מכבד, מזלזל ועוד ועוד.
אני לא. זה שטויות.
אני מטומטמת
כי אני אוהבת שהוא יודע מה הוא רוצה ולא סמרטוט . רק לי מותר להיות כזאת
אנונימית
כי הם מסקרנים אותי
זאת סתם סטיגמה טיפשית. אני אדבר על עצמי אישית אבל אני בטוחה שיש עוד המון בנות שיסכימו איתי.
אני לא אוהבת גברים רעים שלא מכבדים ונזלזלים בי- אני חיפשתי גבר שיגן עליי ושיהיה תמיד לצידי , שיכיל ויאהב תמיד לא משנה מה ושאף פעם לא יקלל אותי או לא יכבד אותי. שיהיה גבר כזה, גברי וחזק גם נפשית וגם פיזית (כי זה תמיד טוב) - אבל כשהוא למשל יראה אותי בוכה הוא יתפרק. אף אחת לא מחפשת כאב.
אני לא אוהבת גברים רעים שלא מכבדים ונזלזלים בי- אני חיפשתי גבר שיגן עליי ושיהיה תמיד לצידי , שיכיל ויאהב תמיד לא משנה מה ושאף פעם לא יקלל אותי או לא יכבד אותי. שיהיה גבר כזה, גברי וחזק גם נפשית וגם פיזית (כי זה תמיד טוב) - אבל כשהוא למשל יראה אותי בוכה הוא יתפרק. אף אחת לא מחפשת כאב.
אנונימית
אני לא, זה סטיגמה או שטות נוספת.
ועוד דבר, לאלו שאמרו שהן רוצות "גבר ולא סמרטוט" זה שלבן אדם יש לב טוב והוא לא אדם רע ממש לא הופך אותו לסמרטוט או לאפס. להפך, לב טוב זה הדבר הכי חשוב, אדם שהוא בן אדם רע הוא אפס ולא להפך...
ועוד דבר, לאלו שאמרו שהן רוצות "גבר ולא סמרטוט" זה שלבן אדם יש לב טוב והוא לא אדם רע ממש לא הופך אותו לסמרטוט או לאפס. להפך, לב טוב זה הדבר הכי חשוב, אדם שהוא בן אדם רע הוא אפס ולא להפך...