8 תשובות
חשיבה חיובית זה טוב תמיד.
נכון לגמרי, בהצלחה בפעם הבאה.
זה לא באמת משנה באיזה טסט עברת
העיקר שעברת
גם אני נכשלתי בראשון והאמת שלי מאוד מאוד הפריע אם הייתי נכשלת בשני. אבל את צודקת לגמרי ואני הייתי יותר מוכנה לנהוג אחרי הטסט השני ושתדעי שגם אחרי שאת עברת אז כבר לא אכפת לך איזה טסט עברת וכמה זמן זה לקח
את צודקת, בהצלחה בפעם הבאה!
גם אני ככה פעם הייתי מפחדת להיכשל והבנתי שאם אני נכשלת זה בסדר כי ככה אני לומדת מהטעויות,זה מה שמבחן עושה,לא?
בודק במה את יותר טובה ומה את לא.
ככה אני נסתכלת על זה וחבל שילדים לא מבינים את זה אצלי בבית ספר בנות בוכות את החיים שלהם אם הם נכשלות
חשיבה ממש טובה!
A0
וואו כל הכבוד לך!