6 תשובות
תציב x=0 בפונקציה ותקבל:
h(x)=-2(0-4)^2+2
ומפה זאת משוואה פשוטה, פשוט תפתור את זה ותקבל שy שווה -30.
אגב, כל שאלה שיש לך לגבי מתמטיקה- אני פה :)
h(x)=-2(0-4)^2+2
ומפה זאת משוואה פשוטה, פשוט תפתור את זה ותקבל שy שווה -30.
אגב, כל שאלה שיש לך לגבי מתמטיקה- אני פה :)
שואל השאלה:
אה תודה יצאתי סתום אני שעה יושב ועכשיו הבנתי שפשוט הצבתי את ה0 בy אני ילד מטומטם
אה תודה יצאתי סתום אני שעה יושב ועכשיו הבנתי שפשוט הצבתי את ה0 בy אני ילד מטומטם
אנונימי
^ חחח הכל טוב, קורה לכולם
שואל השאלה:
אם את כבר פה אולי תעזרי למצוא את החיתוך עם x אני גרוע במתמ
אם את כבר פה אולי תעזרי למצוא את החיתוך עם x אני גרוע במתמ
אנונימי
^ אה ברור, עכשיו פשוט כמו קודם שהצבת בטעות תציב y=0.
אגב אם יש לך עוד שאלות תוכל לפנות אליי בפרטי, כי תכנית זה קצת עובר על חוקי האתר (אין להוסיף שאלה בתגובות)
אגב אם יש לך עוד שאלות תוכל לפנות אליי בפרטי, כי תכנית זה קצת עובר על חוקי האתר (אין להוסיף שאלה בתגובות)
חחח ראיתי שכבר ענו לך אבל אם צריכה עזרה אני ממש טובה במתמטיקה ואת יכולה לפנות בכיף
באותו הנושא: