2 תשובות
את יכולה לעלות את זה לשנייה לאינסטגרם ולשים ישר באריכיון :)
אפשר להיכנס להגדרות ולנקות "קבצי זבל". אלה דברים שהטלפון שומר ואין בהם שימוש.