26 תשובות
אתמול, כי קצת עלה לי
היום, מרוב צחוק
שלשום, התגעגעתי לחבר שלי
. .
שלשום
כי החיים שלי חרא:)
אנונימית
ליפני יומיים פשוט עשיתי קעקוע וממש כאב לי
לפני חצי שעה
היום, רבתי עם הבן זוג שלי
לפני 3 דקות
לא מעוניינת לפרט, עומס נפשי בעיקר.
היום, ראיתי סרטונים על כלבים פצועים...
חחח בכית קצת ששברת את הצלעות?? בכיתי אתמול רצח סתם בלילות מתמרמר על החיים שלי
היום
בטח אבכה עוד מעט, שאריות של הכוחות שיש לי
אנונימית
היום בצהריים מלחץ
לפני שבועיים? הלב שלי נשבר
היום, הקראש שלי שיחק בי :(
עכשיו
וואלה נמצאת בשלב לא קל בחיים האלה אבל הכל לטובה
אנונימית
היום לפני שעה.
בגלל שאני רק בבדיקות כמו איזה מסכן ונמאס לחיות ככה..
היום, לא מעוניינת לפרט.
אני בכיתי אתמול כי אמא שלי קצת העליבה אותי קצת הרבה..
אבל בכללי אני בוכה מלא כי אני רואה סדרות טורקיות אי טפשר לא לבכות
אנונימית
לפני יומים כי הסתכלתי במראה
אנונימית
לפני יומיים, כי חבר שלי אמר משהו שפגע בי ואני רגישה xd
אתמול
לפני שנה.. איבדתי מישהו
אתמול
לפני יומיים מאושר
עכשיו, רבתי עם אמא שלי
JR1