5 תשובות
רק אצלך זה לא אמור לכאוב
חלום בדרך כלל מגיע ממחשבות שאתה חושב לפעמים. אתה חולם על דברים שקרו לך/חשבת עליהם.
כנראה שזה משהו פסיכולוגית, זה צא באמת קרה אז לא אמור לכאוב..
לא היה לי כאב פיזי
היא לי יותר נפשי שחלמתי על משהו שזיעזע אותי וקמתי והייתי עצובה ומתוסכלת
יכל לקרות. קורה לי נגיד שאני חולם שאני נופל וממש מרגיש את זה נגיד.