7 תשובות
לא בדיוק אימה אבל סרט ממש טוב
סרט טוב מאוד
לדעתי הוא לא כזה אימה אבל הוא סבבה הוא יחסית טוב
חרא סרט גרוע לא ממליץ בכלל.
אנונימי
זה לא סרט אימה, אבל זה סרט טוב.
לא אימה, יותר מתח. והוא נחמד, הרבה דברים היו צפויים.
לא אימה זה מותחן וכן הוא טוב
באותו הנושא: