8 תשובות
אני חושבת שהם מודעות לפגמים של הילדים שלהם אבל הם לא מייחסות להם חשיבות כי הם אוהבות אותם ללא תנאי וגבול
שואל השאלה:
אם הילד או הילדה ישאלו את האמא את האמת על הפנים שלהם, על איך שהם נראים, היא תגיד כי היא רוצה לעזור או לא תגיד?
אם הילד או הילדה ישאלו את האמא את האמת על הפנים שלהם, על איך שהם נראים, היא תגיד כי היא רוצה לעזור או לא תגיד?
אנונימית
לפעמים כן רואות וזה חסר חשיבות ולפעמים לא כי מרוב אהבה אמהית חושבת שהוא מושלם בכל מצב
אנונימית
לא תגיד
שואל השאלה:
למה היא לא תגיד? אם הילד יבכה או יהיה עצוב שהוא נראה לא טוב והוא ישאל אותה אם זה נכון , מה היא תשקר?
למה היא לא תגיד? אם הילד יבכה או יהיה עצוב שהוא נראה לא טוב והוא ישאל אותה אם זה נכון , מה היא תשקר?
אנונימית
אימהות תמיד יחשבו שהילדים שלהן יפים.
שואל השאלה:
אבל לא הגיוני שהם חושבות כל הזמן שהם יפים. מה הן לא רואות לפי טעמם אם הילד יפה או לא?
אבל לא הגיוני שהם חושבות כל הזמן שהם יפים. מה הן לא רואות לפי טעמם אם הילד יפה או לא?
אנונימית
אהבה מעוורת
באותו הנושא: