7 תשובות
לחיות עם זה
שואל השאלה:
אבל כולם מתרחקים ממני ולא מדברים איתי וילד מציק לי וכואב לי שאני יוצאת החוצה . וגם רבתי עם אחותי והיא אמרה לי שהיא תפוצץ לי את הפנים או תתן אגרוף . אני ממש עצובה
אנונימית
כנראה שזאת ההתנהגות ולא הפרצוף
ואם מציקים לך מה את שמה עליהם בכלל תתרחקי מהם שילכו להז@דיין
את בסוף תמצאי את האלה שיהיו איתך ויתחברו אליך
שואל השאלה:
למה את לא חושבת שזה הפרצוף והפנים? אם מציקים לי ועושים לי פרצופים , ואם אחותי אמרה לי שהיא תפוצץ לי את הפנים היא יכלה להגיד שהיא תפוצץ משהו אחר אצלי, או היא יכלה לומר רק לפוצץ אותי בלי להזכיר את הפנים שלי, לא?
אנונימית
בת כמה את?
הרוב ההתנהגות קובעת את היחס שיתנהגו אליך
ואם אחותך מדברת ככה תגידי לאמאשלך דחוף
שואל השאלה:
אמרתי לאמא שלי , היא הצדיקה אותה שאני באמת מעצבנת בהתנהגות ושאני אשמה כי אני מתנהגת מעצבן. ושאלתי אם זה באמת קשור למראה שלי היא אמרה שלא ושזה לא נכון והיא אמרה בגלל ההתנהגות שלי. אני לא יודעת אם היא אומרת את האמת כי היא רק אמא שלי , ואמהות רואות תמיד את הילדים שלהם יפים.
אנונימית