5 תשובות
דיי נורא כי זה לא הכי בריא פיתה
אבל חד פעמי מותר.
שואל השאלה:
חחח סביר או נורא??
אנונימית
הפיתה זה 320 קלוריות.
פרגיות עוד איכשהו בסדר וסלט כל עוד מורכב מירקות סבבה.
אם זה קבוע אז נוראי,פעם בשבוע זה בסדר וזה לא מה שתעלי ממנו אם זה יקרה פעם ב
אם זה נכנס בערכים זה סבבה
לא משהו חריג וזה טוב
בפיתה יש 250 קלוריות, ממש לא 320(כמובן שתלוי בפיתה אבל רוב הסיכויים ש250)