6 תשובות
כן את אובססיבית
וכדאי לך לשחרר.
את אובססיבית.
אבל כבר נפרדתם. היה ונגמר.
גם אם בגד בך בזמן שהיה איתך, אז זה טוב שנפרדתם. תמשיכי הלאה.
מאוד אובססיבית..
את אובססיבית.
ניפרדתם, תמשיכי הלאה.
אני לא חושבת שהיא מסכימה שתתחברי לאינסטגרם שלה בלי רשותה אז אני חושבת שאת צריכה או לעזוב את זה ולהמשיך הלאה או לשאול אותה אם היא מסכימה