5 תשובות
זה שאת אומרת "הוא לא מסתכל בכלל לכיוון שלי"אומר שאת כבר לא רוצה את חבר שלך כמו שרצית פעם.
תיפרדי מימנו לטובת שנכם,ודברי עם אותו אחד שמסנן אותך על ההתנהגות שלו
למה את רוצה שהוא יסתכל לכיוון שלך? יש לך חבר. תפסיקי לדבר איתו או שתפרדי מחבר שלך כי אם את חושבת עליו ויש לך רצון שישים לב אלייך כנראה שאין לך רגשות לחבר שלך.
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי גם אני לא לשלוח הודעות כי אם אני לא שולחת הוא לא ישלח אבל אני לא מפסיקה לחשוב עליו ואני מאוד אוהבת את חבר שלי פשוט לאדעת למה יש לי את הצורך לקבל מהבן אדם הזה אהבה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת אנחנו לא מדברים כי שוב הוא לא שם עליי ואני לא חשובה לו..אבל אני לא שולטת במחשבות שלי בבקשה תעזרו לי מה אני עושה איך מעבירים את המחשבות עליו
אנונימית
אחותי את צריכה לחשוב פעמיים על זה
אולי את מרגישה כלפי הבן אדם הזה משהו
אולי את אוהבת אותו (רואים שהוא חשוב לך)
זה לא יפה כלפי חבר שלך את צריכה להפסיק עם זה ולהתעלם ממנו בחזרה ולהמשיך הלאה תכבדי אותו לפחות.