התחברות הרשמה

בנים אתם חושבית שבנות נמוכות זה חמוד?

אני אישית מת על נמוכות כי זה חמוד כל כך
31 במרץ 2019, 21:48
נשים נמוכותהעדפות    
5 תשובות
זה דבר שגרתי ורגיל
פ
פבל הרוסי
שואל השאלה:
לחחח
אנונימית
כן
ה
האלפקה הגאה
מאוד
D
Dissolve
כע
W
Weed Man
באותו הנושא:
בנות נמוכות זה חמוד?
בנים, הייתם יוצאים אם מישהי בת 15 ממש יפה מצחיקה חמודה אבל היא נמוכה, יענו 1.53?
בנים אתה אוהבים בנות נמוכות? אני נמוכה אשש
למה אומרים שבנות נמוכות זה חמוד?אני נמוכה ואני ליטרלי בהמה
אני 1.74 ואמרו לי שלא יהיה לי חבר כי בנים מעדיפים בנות נמוכות, זה נכון?
אומרים בנים אוהבים ממש בנות נמוכות וקטנטנות למה..?
למה אומרים שבנות נמוכות זה חמוד?
מה לדעתכם יותר יפה- בנות נמוכות או בנות גבוהות? בנים נמוכים או בנים גבוהים?
בנות נמוכות זה חמוד לדעתכם?
בנים מה אתם מעדיפים בנות נמוכות 1.60 1.65 או גבוהות 1.68 1.70
בנים מה אתם מעדיפים בנות גבוהות או בנות נמוכות?