4 תשובות
שואל השאלה:
אנונימי: גם אני חושב, אבל למה זה ככה? באמריקה זה כולם אוהבים את זה, בארץ זה רק "חננות"
וברני סטיבנסון אז למה אין קבוצות/עמודים מצליחים של זה?
אנונימי: גם אני חושב, אבל למה זה ככה? באמריקה זה כולם אוהבים את זה, בארץ זה רק "חננות"
וברני סטיבנסון אז למה אין קבוצות/עמודים מצליחים של זה?
אנונימי
assoolinspam באינסטגרם
ויש את ani_bm ברדיט
ויש את ani_bm ברדיט
its not that serious bro.. יש פה הרבה אנשים שאוהבים מימז בין אם אלה ממוצעים של אנשי פייסבוק או דאנק
לצערי, זה לא פופלארי במיוחד.. וחבל
אנונימי
באותו הנושא: