4 תשובות
תלוי כמה זמן דיברת איתה זה דיי הרבה כסף
זה תלוי. אם היא גרה בחו"ל והתקשרת אליה למספר מקומי שלה.. אז כן (וגם זה תלוי בחבילה שיש לך).
אם זאת חברה ישראלית שלך שנסעה לטיול והתקשרת לנייד שלה, אז רק היא משלמת.
כע.. לשני הצדדים