מחר יש לי טיול 4 ימים עם הבית ספר (טיול מעייף) ותוך כדי שאני מתארגנת פתאום אני מרגישה שבא לי לבכות מהמחשבה של לא להיות עם ההורים והאחים 3 ימים וזה לא אופייני לי כי ההורים שלי היו חודשיים בחול ולא בכיתי או שנה שעברה טיול שנתי גם לא בכיתי ואיכשהו פתאום הכל צף , למה זה קורה לי?