6 תשובות
בגלל שעבדתי שם אז ככה:
ביג אמריקה זה כמו מק רויאל אבל מוגדל יותר
מגה קריספי ציקן זה שניצל בלחמניה מוגדל
מק נאגטס זה שניצלונים עם המון שמן
ציקן סטייק זה חזה עוף בלי הפירורים בתוך לחמניה
ביג אמריקה זה כמו מק רויאל אבל מוגדל יותר
מגה קריספי ציקן זה שניצל בלחמניה מוגדל
מק נאגטס זה שניצלונים עם המון שמן
ציקן סטייק זה חזה עוף בלי הפירורים בתוך לחמניה
שואל השאלה:
הביג ארמיקה אותו גדול ומק נאגטס לא מרגישים שמן
הביג ארמיקה אותו גדול ומק נאגטס לא מרגישים שמן
אנונימית
לדעתי הציקן סטייק הכי טעים
שואל השאלה:
לא אוהבת סטייק. ויש מק נאגטס יותר מ12 לקחת?
לא אוהבת סטייק. ויש מק נאגטס יותר מ12 לקחת?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
כמה עולה
כמה עולה
אנונימית
באותו הנושא: