9 תשובות
אוקיי אז
1. יופי לא קשור לגובה
2. אני בת 17 ו 1.57 וזה לא נורא בכלל
3. נמוכות זה הכי חמוד
4. גם גבוהות זה חמוד, כולן חמודות
5. תלמדי לאהוב את עצמך כמו שאת, זה יותר חשוב
תחליטי שעד תחילת שנה הבאה (ט או י אני משערת), את עושה מהפך ברבאק.
תמצאי סטייל שאת אוהבת, תתלבשי ככה, עם הרבה תכשיטים (נשבעת שמוסיף) ועגילי חישוק עם מותר בבצפר שלך.
תתאפרי יפה כזה (טיפה מייקאפ, מסקרה ואודם עדין בצבע של השפתיים).
תעלי את הביטחון זה עוזר ממש.
אני בדיוק עובדת עלזה.
שמעי, אני בגיל 14 הייתי מכוערת משהו ממש ממש מפחיד, באמת כאילו. הייתי נראית נורא ואף אחד לא הסתכל לכיוון שלי בכלל.
לא עשיתי ספורט מאז ואפילו השמנתי קצת אבל הפנים שלי התייפו. לא שעכשיו אני בר רפאלי, כן? אבל הפנים משתנות במיוחד בגילאים שלך, אני עכשיו בת 17 ואני נראית הרבה יותר טוב.
התחלתי להיות יותר מודעת לעצמי, חצקונים, שיער, שיניים...
אני מבטיחה לך שעם הזמן הפנים שלך ישתנו. וגם אם לא, תלמדי לאהוב את עצמך.
אני עדיין לא אוהבת את עצמי ממש, אבל אני מנסה לקבל את מה שיש. תמיד יהיו בנות יותר יפות ממני, אבל אין מה לעשות לגבי זה.
תקבלי את עצמך, ותמיד תזכרי שהאופי קובע. באמת. לי קרה שהתאהבתי ביצור הכי לא מושך בעולם אבל פשוט התאהבתי בו בטירוף. אופי זה מושך, אינטיליגנציה זה מושך. אופי תמיד יותר חשוב
כנל
לשים עליהם זין אין מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא קיבלתי בגיל 14 קיבלתי בגיל יותר צעיר
שואל השאלה:
וואט דה פאק למה אני מדברת עם בן על המחזור שלי
שואל השאלה:
אבל אני אמורה כבר להפסיק לגבוה כי קיבלתי מחזור בגיל יחסית מוקדם וזה עוצר את ההתפתחות של הגביהה
את רק בת 14...
הם ילדים כרגע ברור שאף בן לא יסתכל עלייך הם ילדותיים עדיין.
את תגבהי, יהיה בסדר
לנשום עמוק ולהגיע להבנה שאת בת כולה פאקינג 14 את עוד חצי ילדה.