19 תשובות
שואל השאלה:
שאלה*
אנונימית
ברור שלא
אבל לחרדות ודיכאון כדורים זה חרא של דבר
ואן גוך סבל מסכיזופרניה^ הוא התאבד.
לא
לפחות לא להסתדר טוב...
כל אחד וההרגשה שלו, כאילו יש אנשים שיכולים להתמודד עם המחלה שלהם לבד ויש אנשים שחייבים עזרה מכדורים או טיפול. יש מלא דרכים להתמודד עם הקשיים שלך, תלוי ברמת הקושי ובמסוגלות העצמית להתמודדות.
lu זה עוזר ולעוד מלא כדורים נגד חרדה ודיכאון זה עוזר
במקום לומר שאני מדבר שטויות, צריך להבין שלא כולם אותו הדבר ולי זה לא עזר, איפה שטויות פה?
אנונימית
כי אתה מדבר על עצמך ומשליך על כולם וזה לא נכון
לך הכדור לא עזר ? לא אומר שלכולם זה ככה
אני מכיר מלא שהכדור עוזר להם
ואני בטוח שיעזור לך פשוט תמצא את הכדור המתאים
נ.ב ניסית ציפרלקס?
אני מדבר על אנשים רבים שכדורים לא עוזרים להם, אני לא היחיד שסבל מזה. בסופו של דבר אתה יכול לטפל בעצמך, לא כדורים. בסופו של דבר תצטרך להפסיק אותם ואז מה? אתה ניהיה תלוי בדבר ששולט על ההרגשות שלך.
אנונימית
אז לא נורא, אהיה תלוי בזה. יש אנשים שתלויים בכדורים ואין מה לעשות. זה לא בעיה..
ניסית חשמל ?
תקשיב אולי יש לך הפרעת אישיות דיכאונית(?)
לא. חס וחלילה
ההורים בחיים לא ירשו לזה, גם לכדורים בקושי
הם שומרים עלי ממש
אני בדעה של lu וגם מניסיון אישי
חומוס נפלא שזה עוזר לך, אבל יש אנשים שלא עוזר או אפילו מחמיר להם האותה מידה שיש אנשים שזה עוזר להם

ואגב ניסיתי ציפרלקס, אחת התקופות האפלות בחיי הפסיכיאטרית במיון אמרה שניסיתי להתאבד בגללו
אם אתה רוצה אפשר להמשיך את זה בפרטי, שיתפתי יותר מדי דברים אישיים ואני עורך את התגובה שלי
ממש אבל ממש לא.
בתור סכיזופרנית מאובחנת אני יכולה להגיד שהכדורים זה החבר הכי טוב שלי כרגע, בלעדיהם אני לא יודעת מה אעשה. למרות שזאת נהייתה סוג של תלות כבר, כמו בכמעט כל כדור; זה עוזר למשהו אחד ועושה משהו רע אחר, אז בודקים מה עדיף; את הדבר הרע שזה עושה או את הדבר הטוב, במקרה של סכיזופרניה הדבר הטוב מתעלה על הרע ולא משנה כבר מה הדבר הרע העיקר לשפר את המצב.

בקיצור בסכיזופרניה אי אפשר להסתדר בלי כדורים וזאת עובדה.
אנונימית