5 תשובות
זה בסדר, רק צריך להודיע לפני שקובעים עוד פעם. שתדע מראש שאם היא מזמינה אותך שוב זה עולה 5 שקל יותר.
בעיניי תבקשי 25 פעם הבאה שתעשי למישהי אחרת...
ממנה לא נעים פתאום לשנות..
תגידי לה שהעלת את המחיר כי היא "רגילה" לשלם לך 20 אז שלא תיהיה אי הבנה.
למה לא מכבד?
זכותך לקחת כמה שבא לך ואם הסכום לא מתאים לאמא אז שלא תקח אותך...
את עובדת לא משחקת
באותו הנושא: