6 תשובות
לא באמת אכפת לי כל-כך כי אני גם לא אהבתי אותו..
הוא היה די הומופוב
זה הומור
אבל כן, מסכים שזה יכול לפגוע מאוד בדתיים שרואים בו סוג של אדם קדוש... בעייתי לעשות את זה.
לא ראיתי, אבל הם כבר ממש מגזימים.. לפי איך שאת מתארת זה מזעזע.
באחד הפרקים הם גם אשכרה הקימו תפאורה של הבית שפגעה בו רקטה בשרון.. אין להם טאקט, בחיי.
אני חושב שדווקא לרדת על חיים זה יותר גרוע עם כבר... כי הם אנשים שיכולים להיעלב מזה. אבל לא משנה ^^
מזעזע. הוא היה רב גדול וזה פוגע בכבודו שמכניסים אותו לתכנית טיפשית כזו.
זה לא גרוע בכלל האמת