3 תשובות
אז תדבר. כי להסתגר לא יעזור לך בעצם, זה לא ישגר אותך באורח קסם הביתה.
כן אתה סוגר שבת לא זה לא כיף .. אבל סהכ שבת ויום ראשון אתה יוצא הביתה.
שואל השאלה:
גם אם אני סוגר עם אנשים שאני אוהב אני עדיין שקט ולא מדבר הרבה
אנונימי
להתחבר לאנשים בבסיס , לבלות את השבת עם חברים. זה מדכא לסגור שבת בלי אף אחד.