13 תשובות
תלוי כמה אחוזים כל אחד מהם
שואל השאלה:
המבחן 30% וכל בוחן 10% בערך...
המבחן 30% וכל בוחן 10% בערך...
99!
שואל השאלה:
באמת?למה לא לעגל ל-100 אבל? 99 זה ציון מעצבן. אני יודע שבבגרות מעגלים.
באמת?למה לא לעגל ל-100 אבל? 99 זה ציון מעצבן. אני יודע שבבגרות מעגלים.
זה משתנה בין מורה למורה.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת "משתנה בין מורה למורה"?
מה זאת אומרת "משתנה בין מורה למורה"?
זה הכל תלוי במורה
אני קיבלתי 99 במבחן וכתבו לי בתעודה 99
אני קיבלתי 99 במבחן וכתבו לי בתעודה 99
פשי!!!! באיזה כיתה את/ה? עם י' או מעל כל הכבוד!!! אם מתחת גם כל הכבוד אבל פחות חח
סתם
כל הכבוד גם ככה
סתם
כל הכבוד גם ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע לחשב ממוצע... פשוט מחברים את הציונים ומחלקים במספר המבחנים שהיו..
אני יודע לחשב ממוצע... פשוט מחברים את הציונים ומחלקים במספר המבחנים שהיו..
אני גרה בקליפורניה והמורים לא מסכימים לעגל מ89.9 ל90. אמריקאים :/
נראלי בסביבות ה 97-98
העיגול תלוי בבית הספר
נגיד אצלנו מעגלים סיומת תשע למעלה
נגיד 99->100
נגיד אצלנו מעגלים סיומת תשע למעלה
נגיד 99->100
כאלה ציונים טובים במתמטיקה ואתה עדיין לא יודע לחשב ממוצע ולשאלה זה 99 ורוב המורים יעגלו את זה ל100.
אנונימית
באותו הנושא: