3 תשובות
פסדר ככה זה עובד זה הדרייב, האקשן, הכיף. התחילו עכשיו חזרות במגמה ואנחנו עושים המון חזרות ככה שהסיכוי להתבלבל הוא נמוך
החזרות מעייפות והריבים בתוך הקאסט זוועתיים, הפחד במה נוראי ונורא מאכזב כשאתה מקבל תפקיד קטן בזמן שמישהו פחות טוב מקבל תפקיד ראשי, וגם יש מקרי חירום כמו חברים בהתקף חרדה או ידידה שהתעלפה שניה לפני שהיא עולה לבמה
אבל אם להתעלם מכל זה תיאטרון זה מדהים
אתה פוגש אנשים חדשים ואחרי רגע הם כבר המשפחה השניה שלך
אתה עובד קשה והתוצאות מדהימות
הצחוקים בתוך הקאסט והבדיחות הפרטיות, הגיבוש, והאהבה שלנו אחד כלפי השני הם מדהימים
לראות כתבה על ההצגה שלך בעיתון זה מרגש מאוד גם אם לא הזכירו אותך בכלל
החזרות הגנרליות הן הכי טובות, אתה שעות על גבי שעות מריץ את ההצגה בלופים, אתה כבר בתלבושת, אתה עייף אבל מבין שמחר אתה כבר עולה לבמה, והפרפרים בבטן וההתרגשות הזאת ממלאים אותך, ואתה מסתכל מסביב על החברים הכי טובים שלך ביקום ויודע שאתם כולכם מרגישים אותו דבר
ואתם אוהבים את זה
כי אם לא היינו אוהבים את זה לא היינו פה, עכשיו, ביחד, מתאמנים על הריקוד, מסדרים את התלבושות סידורים אחרונים, רודפים זה אחרי זה עם ספריי לשיער, עושים חימום קורע מצחוק, ומנופפים לשלום לאנשים שאשכרה באו לראות אותנו כשלפני חצי שנה היינו אף אחד
אנונימי
זה משהו שמדבר לנשמה של מי שעוסק בזה
ככה שמבחינתו/ה זה הדבר הכי מענג בעולם
חיבור נטו לאומנות