12 תשובות
יעפ
כל הזמן בערך יאיי.
סליחה אבל אני לא חלש כמו שאר המתמשים
רוב הזמן.
כן
וואי נשבע שכן, אני תמיד נשבר לעצמי.
לא
כן
כן. כל הזמן.
אולי
לפעמים
לפעמים
אנונימית
באותו הנושא: