3 תשובות
תזייפי אותו.. אם את יודעת אנגלית טוב אז זה יהיה קל, פשוט תחקי את המבטא (;
מה הבעיה? רגע.. אם זה באנגלית.. אז זה לא בעיה ובעברית זה פשוט מוזר.. את פשוט צריכה לראות סדרות וסרטים ולקלוט את זה.. זה ממש קל:)
לעבור לגור באמריקה לכמה שנים טובות?