5 תשובות
מה זה אומר? שהם רוצים אותה
שהם בקטע שלה
שואל השאלה:
אז למה הם עושים פוזות? הם חייבים לעשות את הפוזות?למה?
אז למה הם עושים פוזות? הם חייבים לעשות את הפוזות?למה?
אנונימית
הם עושים פוזות כי ככה הם. אם הם רוצים מישהי אז הם יעשו הכל בשביל למשוך את הצומת לב שלה.
כי ככה זה בנים,
הם מנסים למשוך את הצומת לב שלנו, וככה רומזים לנו שהם בקטע שלנו.
הם מנסים למשוך את הצומת לב שלנו, וככה רומזים לנו שהם בקטע שלנו.
באותו הנושא: