5 תשובות
או להמשיך לישון או לעורר את עצמך, לכי להתקלח
שואל השאלה:
התכוונתי שהתעוררתי ב1 בלילה
התכוונתי שהתעוררתי ב1 בלילה
אנונימית
לישון
או לנוח איזה חצי שעה עד שעה כדי להתרענן, או להחזיק את עצמך עד הערב.
אל תלכי לישון. את לא תרדמי בלילה ושוב חוזר חלילה. תשני היום בעשר 11 שתהיי מפורקת . ותחזרי את המעגל שינה לרגיל
באותו הנושא: