3 תשובות
אני מרגישה בדיוק אותו דבר....בת 13
ואי אניי
חחח גם אני ככה אני בת 16 החודש, יש לי 2 חברות הכי טובות שהן באמת מכירות אותי אבל אנחנו לא באותה הכיתה, ובכיתה אני צריכה להסתדר לבד וכמו שאמרת את ביישנית וקשה להראות את מי שאת באמת וגם אחרי זה זה מחרפן כזה כי את אומרת לעצמך- אם הן היו מכירות אותי הן היו מגיבות אחרת.. אשמח לדבר איתך זה כיף לראות מישהי שיש לה את אותה הבעיה ולפתור את זה יחד.
באותו הנושא: