התחברות
הרשמה
הגיוני שבמתכון האחרון (2:57) זה תפח למרות שאין בזה קמח? -
קישור מצורף
7 באפריל 2019, 22:02
סופלה
אפייה
תפיחה
2 תשובות
ברור.
E
Ekko
אם אני לא טועה, זה עוגת ספוג. זה כל הקטע שלה..
סטיפס
באותו הנושא:
הגיוני שאני נמשכת למישהו טבעוני שהכרתי למרות שאני אוכלת בשר?
הגיוני שאני אוהבת את זאין מאליק למרות שהוא אנטישמי?
אפשר לעשות גלידה בלי שמנת מתוקה למרות שבמתכון רשום?
אם אני מפסידה 3 שבועות מקורס 60 במדא, הגיוני שיעיפו אותי למרות שכבר התקבלתי לקורס?
אומרים שיש לי מבטא צרפתי למרות שאני לא דובר צרפתית בכלל, איך זה הגיוני?
לקום וללכת או לנסות לחכות להסבר הגיוני למרות שברור שמדובר בבגידה?
זה הגיוני שפיתחתי שנאה לאנורקסים למרות שפעם אני הייתי אנורקסית?
הגיוני שאני קוראת בעברית הרבה יותר מהר מאנגלית, למרות שאני מבינה באופן שוטף אנגלית?
הגיוני שהבטן שלי בין רזה לאמצע והיא נראת די חטובה למרות שכשנוגעים בה היא לא חטובה?
הגיוני ששובצתי למדריכת כושר קרבי למרות שאני לא מתאמנת?
אני רוצה להכין עוגה ומצאתי מתכון באינטרנט, הוא הגיוני?