8 תשובות
מכוער תחת אל תיקני
שואל השאלה:
האיכות כן טובה, נגיד אם תסתכלו בסרטון 3:30 הן מראות איך זה נראה
האיכות כן טובה, נגיד אם תסתכלו בסרטון 3:30 הן מראות איך זה נראה
קישורים מצורפים:
אנונימית
לא שווה את הכסף
האיכות כן טובה צודקת.
אם את אוהבת אז תזמיני
אם את אוהבת אז תזמיני
לדעתי זה לא שווה את זה..
נראה יפה ולא כזה יקר
לדעתי לא שווה את זה. במיוחד שאת יכולה ללכת לכל חנות שמדפיסים בארץ ולעשות אותו הדבר בפחות כסף ולפעמים האיכות של הסווטשרט יהיה הרבה יותר טוב בארץ
זה לא כזה יקר משהו מטורף אם את ממש רוצה תקני
באותו הנושא: