4 תשובות
זה לא הרווחה מה שעניין אותם בסביון, זו השמאלניות.
סביון שמאלנים
אנונימית
במרכז הרוב הצביעו לכחול לבן, בדרום לביבי.
שזה די הזוי כי רוב התושבים בדרום מתלוננים על המצב ושהממשלה מפקירה אותם אבל בסופו של דבר הם הצביעו לביבי.
שזה די הזוי כי רוב התושבים בדרום מתלוננים על המצב ושהממשלה מפקירה אותם אבל בסופו של דבר הם הצביעו לביבי.
אנונימית
בולשיט - כי אין תחליף לביבי כרגע, בכיף היו מצביעים בדרום למפלגה ימנית שתנהל את העניינים יותר טוב אבל אין אחת כזאת, הליכוד זה הרע במיעוטו ועוד יש סיכוי שהמצב ישתפר, עם השמאל לא היה נשאר דרום לבכות עליו.
באותו הנושא: