3 תשובות
מה הבעיה לבקש ממישהו אחר?
זה לט חוקי.
אם יתפסו אותו קונה לך יהיו לו בעיות.
אבל תכתבי לו שזה מה שטת צריכה ממנו וזהו
אם יתפסו אותו קונה לך יהיו לו בעיות.
אבל תכתבי לו שזה מה שטת צריכה ממנו וזהו
שואל השאלה:
אני לא מכירה מישהו אחר.
וכי אני לא מדברת איתו זה יראה ממש ניצול מצידי
אני לא מכירה מישהו אחר.
וכי אני לא מדברת איתו זה יראה ממש ניצול מצידי
אנונימית
באותו הנושא: