2 תשובות
מה הסגנון שלך?
supertramp - breakfast in america
https://youtu.be/k8ik50do9di
להקה נוסטלגית אגדית, מ-שנות ה70 מ-אנגליה
כל שיר שלהם וו'או
גם זה:
babaji - supertramp co-founder roger hodgson, writer and composer
https://youtu.be/glwgn5mtwum
roger hodgson / don't leave me now / kayaking music videos
https://youtu.be/90kowbx13bw
https://youtu.be/k8ik50do9di
להקה נוסטלגית אגדית, מ-שנות ה70 מ-אנגליה
כל שיר שלהם וו'או
גם זה:
babaji - supertramp co-founder roger hodgson, writer and composer
https://youtu.be/glwgn5mtwum
roger hodgson / don't leave me now / kayaking music videos
https://youtu.be/90kowbx13bw
באותו הנושא: