התחברות הרשמה

מישהו לדבר איתו על החיים והכאב והבדידות ?

11 באפריל 2019, 15:49
בדידותדיכאוןנושאים לשיחה    
3 תשובות
אני פה
Shoval
תמיד פה
פ
פסיכודלי
פה❤
ל
לירז❤
באותו הנושא:
פעם אהבתם מישהו עד כדי כאב אבל לא יכולתם להיות איתו כי משהו לא הסתדר?
פעם קרה לכם שהרגשתם שאין לכם מישהו לשתף איתו את החיים שלכם?
קרה לכם שרציתם מישהו כלכך וכאב לכם מאוד כשלא יכלתם להיות איתו?
אני צריכה מישהו בחיים שלי לדבר איתו
עד כמה זה פאדיחה לדבר איתו על כאבי מחזור?
מישהו לדבר איתו על הפדיחה הכי גדולה בחיים שלי?
תסביכים של החיים. מישהו לדבר איתו?
מישהו ככה לדבר איתו על החיים?
הבנתי את זה: בנות אוהבות אותי בתור סתם מישהו נחמד לדבר איתו ולצחוק איתו ולא מישהו לחיים לאהוב בתור חבר ( להתנשק , ועוד)
איך קוראים לדבר הזה שעושים איתו הדגשה לעצמות לחיים?
אני לבד ואני צריכה מישהו לדבר איתו ולהתייעץ איתו.