4 תשובות
שיר יפה!!
טוב לשמוע בפעם הראשונה(:
טוב לשמוע בפעם הראשונה(:
החלק של מוקי אחלה
של השני הרבה פחות
אבל המילים אחלה
של השני הרבה פחות
אבל המילים אחלה
נחמד... לא כל כך התחברתי
אנונימית
באותו הנושא: