9 תשובות
מה קרה
אנונימית
נורא עצוב
לאא
אני אבל לא נורא עוד שנתיים שלוש ננחית חללית על הירח
עצובה אבל מלאת תקווה:)
אני בוכה
...
...
אני, מאוד.
כן.
עצוב אבל גם מלמד שלא הכל מושלם והפי הפי בחיים האלה
באותו הנושא: