9 תשובות
וואלה כן, לי יש אישור, כי לי יש אוטיזם, לצאת וכו'
שואל השאלה:
גם לי נתנו אישור, אבל זה לא מעציב אותך שקשה לך עם זה? או שאת/ה שלם/ה עם עצמך
גם לי נתנו אישור, אבל זה לא מעציב אותך שקשה לך עם זה? או שאת/ה שלם/ה עם עצמך
אנונימית
אני שלמה עם זה
לי יש בעיות קשב וריכוז מה שאומר שאני צריך להיות בתנועה כל הזמן וזה באמת די מחניק...
כן קשוח
אני לא מסוגלת לשבת למשך הרבה זמן, ואני גם לא יכולה לשבת באותו מקום הרבה זמן (יש לי הפרעות קשב חמורות) אז יש בכיתה מקומות שאף אחד לא יושב בהם ואני עוברת מקום כל כמה שיעורים והמורים יודעים על זה ולא מעירים לי. יש לי גם אישור לבקש ממורים לצאת החוצה לדפוק ספרינטים סביב הביהס ולחזןר לכיתה, והם צריכים להסכים.
יש לי חברה שהיא לא שמה על המורים והיא פשוט עומדת כי קשה לה לא נוח לה.
אתה באמת חושב שאתה היחידי?
אני פשוט מנסה לישון שם
אני פשוט מנסה לישון שם
השאלה אם יש פה מישהו שכן מסוגל לשבת בכיתה
באותו הנושא: