3 תשובות
היא הגיע לירח ואז היה תקלה במנוע אז היא פשוט איבדה גבוה והתרסקה
היה תקלה במנוע הראשי, ואז נאבד הקשר והיא התרסקה. אבל כן השגנו סלפי עם הירח לפני
יכול להיות גם שהיא לא התרסקה הרי לא יודעים מה באמת קרה עם החללית יכול להיות שהיא עדיין שם עם הדלק המועט שהיה צריך להיות לנחיתה יכול להיות גם שהיא נחתה לבד בלי עזרתנו או שהיא פשוט התרסקה רק צריך ליצור איתה קשר כמה שיותר מהר ואפילו אם היא עדיין שם בגלל הדלק המועט ואפילו אם יש סיכוי בכלל להחזיר אותה למסלול סביב הירח זה סיכוי מאוד קטן כי הדלק בקושי יספיק