4 תשובות
תזכרי שהכל טובב
אין לך מה להיות בלחץ זה היום הולדת שלך
אל תדאגי, זה 35 ילדים זה המון! לפחות חצי מהילדים האלה יגיעו, כולם לא יסננו אותך..
אני יכולה להבין זה באמת מלחיץ.. גם אני נלחצת מהדברים האלנ תשמחי שיש לל מלא ילדים להזמין אני בטוחה שיבואו מלא ליומולדת שלך ומזל טוב
מי שלא יענה יפסיד.
אל תדאגי, באמת שאין לך ממה להיות בלחץ.
35 ילדים זה כן הרבה אבל גם אם לא כולם יבואו אז רק חצי יבואו, וגם זה מספיק.
אגב, מזל טוב !❤